vineri, 15 februarie 2013

Cardul

                     Bancar este un instrument de plata modern , care patrunde ,,adanc'' si pe piata roma- neasca . Bancile sunt intro adevarata competitie pentru a atrage clienti si a le elibera carduri : de salariu , de credit , de debit ..... . Cand esti ,,fericitul'' posesor al unui card , esti instruit ce si cum sa faci cu el , cum sa-l folosesti , sa nu comunici nimanui date despre el si tot asa . Exista o situatie la care bancherii nu s-au gandit .
                     Intro zi mi-a iesit fum din cuptorul cu microunde . A-ia-iai ! Jale mare , domnule ! Unde mai imi radiez eu mancarea/cafeaua ? Probleme ale omului din secolul XXI ! Iau hotararea si ma instalez in fata calculatorului sa vad cum merge piata . Intru pe site-urile magazinelor cu electrocasnice si aleg Samsung . Cel mai bun pret pentru produsul ales de mine este la Altex . In magazinul Real . Ma urc in masina si plec la cumparaturi .
                     Odata ajuns la magazin , ,,un domnisor'' (:)) foarte amabil ma ajuta sa gasesc produsul , il probeaza si merg la casa . Aici , un tip cam butucanos . Scaneaza pretul . Ii dau cardul . Cu degetelele sale delicate (parca avea cate cinci ,,polonezi'' la fiecare mana !) impinge cardul in dispozitivul pentru plata cu cardul . Il mai frectioneaza putin ca nu i s-a parut lui ca e destul . Si deodata cardul se rupe cu un sunet sec . Am ramas mut de uimire !
                     - Ce-ai facut ? zic eu .
                     - Nimic ! Cardul asta era rupt ! zice el .
Incredibil ! Cum poti sa pui un bou la casa de marcat cand locul lui este sa traga plugul pe camp ?  Ce este de facut ? Cipul a fost recunoscut , am reusit sa fac plata . Seful de magazin se scuza . Boului nu i-a pasat prea tare . Sunt aburit cu posibilitatea de a depune o plangere impotriva angajatului . Care va fi solutionata si rezultatul imi va fi comnicat . Egal cu zero . Nu am primit nici un cuvant din partea Altex . Ei au probleme serioase pe agenda , nu cardul meu . Le spun ca eu sunt in imposibilitatea de a-mi folosi instrumentul de plata pana la eliberarea altui card (de regula dureaza doua saptamani) . Le pare rau . Si cu asta basta !
                     Ce ziceti de aceasta situatie ? In mod repetat am observat aceasta atitudine a persoanelor de la casele de marcat : indoaie si forteaza cardurile . Nu prea sunt multe de facut . Eventual sa ceri un duplicat al cardului . Asa , ca sa fie , de rezerva . La unele banci , duplicatul nu se plateste . Si raman amandoua cardurile active pe toata perioada de valabilitate .
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu