miercuri, 13 februarie 2013

Pizza

                  Pronto . Home delivery ! Oare chiar asa sa fie ? Pai nu !. Nu intotdeauna ai noroc .
                  Am fost client al acestei firme o perioada buna de timp . Pana intro zi in care , la ora 14.30 dau telefon sa comand doua pizza pentru ora 16.30 . Tipul care preia comanda nu este foarte amabil . Si deloc atent , dupa cum aveam sa aflu mai tarziu . Ma intrerupe tot timpul si imi impune o anumita  succesiune a comenzii . Ca si cand , daca spuneam ce pizza doresc si apoi unde locuiesc era altceva decat unde locuiesc si apoi ce pizza as vrea . Ma rog , astea-s detalii . Precizez de doua ori ca doresc comanda la ora 16.30 si inchid telefonul . Sunt bucuros ca urmeaza sa ii fac o surpriza placuta fiicei mele , la masa de pranz .
                  Ajung acasa de la serviciu . Georgi aduce vorba despre masa de pranz . Eu o duc cu vorba. Ies in balcon si trag un ochi . In zadar . 16.35. Vorbim pe Skype cu Lidia . Timpul zboara repede . La 17.20 sun sa vad care e treaba cu pizza . Raspunde patronul (asta am aflat ulterior). Ii spun cum sta treaba si ca imi este foame . El indignat ma intreaba de ce am sunat asa tarziu sa fac reclamatie ? Nu-mi vine sa cred . Ii repet ca imi este foame . Nu am sunat sa fac reclamatie . Vreau doar pizza pe care am comandat-o . La el , ora de distributie a comenzii este 18.30 . Poftim ? Da , da ! Este convins ca eu asa am comandat . Il sun sa ii fac vanzare , sa ii bag banuti in buzunar si el ma face prost . Pe fata . Zice ca nu stie cine a luat comanda , sa ii poata confirma ceea ce i-am spus . Sunteti asa multi acolo ? Esti nou si nu cunosti scrisul colegilor ? Anulez comanda  si ii spun ca nu mai imi trebuie pizza de la ei . Imi tranteste telefonul in nas , cum se spune .
                   Ii povestesc fetei toata tarasenia . De necrezut . Pe o piata unde exista competitie , felul asta de a se purta spune multe despre patronul de la Pronto . Evident ca am si aruncat pliantele lor. Sunt multe alte firme in Cluj care aduc pizza la domiciliu . Va spun si voua despre ei . Odata informati , voi decideti .
                 Reclama este sufletul comertului .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu