vineri, 29 martie 2013

Passatb5.ro

                      Este forumul al cărui membru sunt onorat să fiu de exact un an . Timp în care am aflat despre maşina mea mai multe lucruri decât în toţi ceilalţi  ani de când sunt posesorul unui passat B5 . Şi nu sunt puţini .
                      Este un spaţiu virtual cu legături în lumea reală . Am cunoscut oameni noi , posesori de passat-uri , buni mecanici sau amatori . Dar înainte de toate , OAMENI !  Am reuşit să îi cunosc aproape pe toţi membrii din Cluj , împreună cu care ieşim duminica la o cafeluţă . Ocazie pe care nu o pierdem să vorbim despre , a-ţi ghicit , maşinile noastre .  Şi pentru că doresc să socializeze şi să se cunoască personal , o parte din membri au fost deja la două ediţii de întâlniri naţionale ! Numărul total al membrilor înscrişi trece de 5.800 , dintre care peste 600 sunt activi .
                      Bine organizat şi structurat pe diverse arii , forumul are o pagină de start prietenoasă şi uşor ,, de răsfoit " . Subiectele tratate sunt diverse , de la mecanică şi electronică auto , tuning , modificări home made până la manuale de specialitate şi chiar istoria passat-ului . Există chiar şi un topic pentru ...bancuri ! Pe toţi cei care v-am făcut curioşi , vă invit să trageţi un ochi aici : http://www.passatb5.ro/forum.php .
                      Colegii sunt binevoitori şi gata să-şi împartă din experienţele personale . La orice problemă există întotdeauna mai multe rezolvări , în funcţie de modul în care o abordezi . Exact asta face acest grup de oameni : te ajută să alegi dintre soluţiile existente .  Pe această cale le mulţumesc celor care , cu îngăduinţă faţă de începători , mi-au spus şi mie ce şi cum . Vă salut pe toţi şi vă pot spune că , per total , meritaţi cuvinte de laudă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu