joi, 21 martie 2013

Visele

                      Sunt uneori o continuare a frământărilor noastre cotidiene . Alteori reprezintă întruchiparea dorinţelor sau planurilor noastre pe termen mediu şi lung . Se ştie că atunci când îţi doreşti ceva cu adevărat , ajungi să visezi şi noaptea acel ceva . Toată filozofia asta nu îmi aparţine , am citit şi eu despre ea . Sau am văzut documentare cu acest subiect , nu mai ştiu precis .
                      Toate persoanele visează una-alta la un moment dat . Sau tot timpul . În pas cu dorinţele fiecăruia , băieţii visează adesea că sunt aviatori sau supermani . Fetele nu se lasă , ele ajung doctoriţe . Am cunoscut o persoană care ne-a povestit (mie şi altor nouăsprezece) un vis de-al său . El ajunsese un mare interpret de muzică populară la ... muzicuţă ! Da , da ! Îşi mai aminteşte cineva ce este aceea o muzicuţă ? Când a urcat el pe scenă , în sala arhiplină s-a făcut linişte . Şi-a scos instrumentul din ... geanta diplomat (!) şi a început să cânte ! Încet , încet , toată sala dătea din cap stânga-dreapta şi zicea : zzzzzzum........zzzzzzum ! Ăsta da vis , frate ! Este drept că individul era uşor bronzat de soarele Bărăganului şi mânca tot timpul , cu mare poftă , seminţe ! Este posibil să fi avut ceva strămoşi lăutari , dar asta nu ne-a spus !
                         Precizez că nici eu nu sunt Albul ca Zăpada , dar când mă gândesc la el , prind curaj !
                         Amintirile apar în mod curios , uneori . Parcă doresc să fie povestite şi altora . Ei parcă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu