luni, 22 aprilie 2013

Diploma

                  De bacalaureat alături de celelalte care se eliberează la terminarea liceului (de absolvire , de competenţe) trebuiesc plătite de către .... absolvenţii de liceu ! Este incredibil , aşa-i ? Asta este şi părerea mea şi sunt mâhnit că nu am timpul necesar să lămuresc această problemă până la capăt . Am sunat la secretariatul liceului unde învaţă fiică-mea şi doamna de la capătul firului mi-a spus următoarele : imprimatele sunt cumpărate de către liceu de la inspectoratul şcolar care le cumpără de la imprimerie . Pe banii elevilor . Faptul că mi-a spus lucrurile astea fără nicio reţinere la telefon te poate face să crezi că aşa este legea . Personal am mari îndoieli . Sunt convins că diploma de bacalaureat (şi celelalte) trebuie înmânată absolventului fără a fi necesară plata imprimatului de către beneficiarul acesteia . Nu mai vorbim despre faptul că banii se strâng la grămadă , pe clase . Bineînţeles că nimeni nu primeşte chitanţe .Sunt eu prea atent la detalii sau şi asta este o mică dar sigură manevră ? Pentru a fi convinşi că primesc banii de la toţi , copilul care a adunat banii (alţii) pentru banchet a adus suma necesară , urmând ca elevii să completeze ulterior .
                  Şi totuşi , dacă sunt eu depăşit de evenimente ? Dacă aşa stau lucrurile şi nu este doar o conspiraţie (:)) în scopul de a jumuli banii foştilor elevi ?  Auzi şi tu , conspiraţie ! Ce cuvânt serios pentru o sumă de 23 de lei pentru fiecare absolvent . Este posibil ca persoana care a pus la punct această chetă să se bazeze pe faptul că suma este mică , părinţii nu au timp şi răbdare să desfacă firul în patru , copiii sunt dezinteresaţi de asemenea amănunte , ..... Odată liceul terminat şi în tumultul grijilor care înconjoară acest eveniment , acestea sunt doar amănunte ! Sunt doar mici semne despre faptul că societatea este strâmbă şi că noii sosiţi în lumea reală care pun întrebări incomode nu sunt deloc agreaţi .
                   Uff ! Şcoala are atâtea pe cap şi acuma mă găsesc şi eu să .....
                  Care este opinia voastră despre această situaţie ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu