vineri, 26 iulie 2013

Teo

                              Trans este numele unei firme din Cluj care se ocupă cu transport de persoane , intern şi internaţional . Cu un renume destul de bun , i-a înghiţit încet-încet pe concurenţii din zonă în primul rând prin faptul că are autocare în comparaţie cu toţi ceilalţi care încă mai trag de dubiţe vechi şi total inconfortabile pentru o călătorie de 1400km , să zicem . Cu plecări regulate (deşi pentru a fenta anumite obligaţii şi taxe ei le numesc ocazionale) de trei ori pe săptămână din Cluj spre Italia şi evident , trei retururi , este bine situată în clasamentul celor interesaţi de astfel de transporturi .
                             După cum bine ştiţi , la pomul lăudat nu trebuie să mergi cu sacul ! Ei bine , dau un telefon să fac o rezervare la firma sus menţionată şi am parte de o mică surpriză : cursa va fi efectuată cu autocarul doar dacă vor avea nu ştiu căte solicitări !  Lucru care pare normal la prima vedere , mai ales din punctul lor de vedere . Dar fiţi atenţi aici : această informaţie am aflat-o doar pentru că am întrebat eu , interlocutoarea mea nu a considerat necesar să mă informeze asupra acestui aspect , deşi exact acesta face diferenţa între ei şi ceilalţi ! Mai mult , deja sunt cu nasul pe sus : vor şti abia luni după-amiază ce maşină va efectua cursa şi dacă doresc să aflu , să dau un telefon !
                             Ori am eu aşteptări prea mari de la cei din jurul meu , ori aici lucrurile nu stau chiar cum ar trebui ! Este o diferenţă enormă între condiţiile în care călătoreşti cu un autocar (care a fost construit exact în acest scop) şi cele oferite de un microbuz . Vorbim despre 1400 km , adică puţin peste 20 de ore în care trebuie să stai pe scaune extrem de inconfortabile în dubiţe , dacă aşa îţi propui să călătoreşti . Mi se pare normal să pot alege un serviciu în condiţiile în care ştiu de la început pentru ce o să plătesc . Mă rog , poate greşesc eu ..... sau nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu