sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Artizanat

                        Se cheamă ceea ce-şi face omul cu mâna lui. Întotdeauna.
Exact aşa am păţit eu de black friday: mi-am creat singur aşteptări despre ceea ce se întâmplă cu această ocazie şi rezultatul a fost o mare dezamăgire. Doresc să cumpăr şi eu un telefon pentru a-l face cadou de Niculaş şi astfel am devenit victima perfectă a acestei trompete de zi a marilor reduceri. În primul rând, nu am avut cum să ştiu dacă telefonul dorit de mine este în categoria produselor la care se vor face reduceri. Mai apoi, potrivit unei raţiuni, zic eu normale, pentru magazinele online nu ar trebui să fie o problemă să fie deschise non stop, exact aşa cum sunt de obicei. Deoarece orice zi începe cu ora zero, am considerat că este ok să stau de şase lângă coputer, să nu cumva să mi-o ia alţii înainte! :)
Ei bine, este Adevărat că în afară de evomag, celelalte nu au dat nici un semnal că marea zi a reducerilor va începe la secunda 00.00.01, dar no, eu batman-batman. La minunata oră de la miezul nopţii, emag a postat un clipuleţ în care se putea vedea întro filmare făcută cu o dronă ce mare şi fain este depozitul plin de marfă la care nu puteai să ai acces. Într-un târziu, cu câteva minute înainte de şapte dimineaţa, a dat liber la reduceri, afişând pagina binecunoscută care avea în plus un buton cu black friday.  Evomag a căzut (cred că şi-a rupt ceva, că tare greu a revenit la forma de dinainte!) şi apoi, cu greu, a afişat o pagină nouă care prezenta exclusiv produsele care aveau reducere. Domo a fost cel mai amuzant: în două imagini vesele, cei doi maimuţoi pufoşi se văicăreau că nu merge site-ul, dar se lucrează la asta.
În paralel, ziarele online se întreceau în a prezenta liste şi listuţe cu reducerile, care nu au fost corecte, în cea mai mare parte a lor. O mare vrăjeală, în stil pur românesc, am fost asaltaţi de tot felul de reclame, care mai de care mai enervante, pentru un eşec relativ uşor de intuit, în avans. Evomag te ispitea să te înscrii la newsletter pentru a primi cu o oră înainte lista reducerilor. O mare minciună, nu am primit nimic....
Totuşi mă pot considera norocos: am stat în faţa calculatorului (până la 01.15) în mediu familiar, cu tot confortul, spre deosebire de bieţii concetăţeni care au luat cu asalt magazinele cu noaptea în cap pentru a forma celebrele cozi româneşti.  Întotdeauna experienţele personale au mai multă valoare şi concluzia este: a fost prima şi ultima dată când am luat în seamă black friday.
Era să uit: nu am cumpărat telefonul dorit, la evomag nu figura pe listele  cu reduceri , iar la emag nu am putut alege culoarea dorită de mine. Voi cum aţi petrecut în vinerea neagră?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu