marți, 5 noiembrie 2013

Gusturi

                    Tot mai ciudate pătrund în lumea alimentelor care se găsesc pe piață în țara noastră. Sau cel puțin așa mi se pare mie. Iată ce am constatat în ultima vreme: reclame deosebit de amuzante, care sunt totodată decizii suspecte și cred eu, lipsite de originalitate. Hmm! Sau exact contrariul? Oare sunt cele mai tari idei și nu le înțeleg eu? Reușesc operatorii pe piața alimentară să modifice cererile și așteptările consumatorilor? Am terminat toate resursele de inspirație pentru a aburi bietele papile gustative și o minte ageră (cel mai probabil mai multe!) a scornit în meniul McDonald's sanvișul McMici! Mai nou și cipsurile au gust de mititei .... românești, nu din altă țară! :))


                     Deoarece consider că la fel de bine putem face și noi propuneri trăsnite în legătură cu cele descrise mai sus, voi începe eu: pe când vom avea McSarmale sau McFasoleCuCârnați? Dar cipsuri cu aroma de fasole frecată(bătută) cu gogonele? :))
                     Vă invit cu mare drag să vă alăturați inițiativei mele de a născoci noi gusturi și/sau arome pentru ultimele produse culinare la modă! Cine are o idee mai interesantă?

                     Sursă foto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu