duminică, 22 decembrie 2013

Campanie

                     Pentru că avem români care fac lucruri care merită să fie pe buzele tuturor, pentru că dorim să sprijinim antrepenorii români, ne-am gândit să lansam conceptul “BlogalInitiative.ro ajuta start-upurile românești”(sursă).
                     Pentru că eu, de bună voie și nesilit de nimeni (:)), sunt înscris în (fac parte din) Blogal Initiative, îmi face plăcere să particip la acest concept. Mai mult, și eu am mașină și, prin informarea despre această campanie îmi aduc și mie un serviciu mai aproape.
                     Nu știm alții cum sunt, dar nouă ne sunt dragi mașinile și ne-am dorit mereu să avem acces imediat la cele mai avantajoase servicii de reparații și întreținere pentru automobilele noastre.
Pentru aceasta autoeconom.ro a lansat platforma inovatoare prin care utilizatorii își pot găsi service-ul ideal pentru nevoile lor (BlogalInitiative).
                     No bine, no! Să vă spun, așa mai pe înțelesul tuturor, despre ce este vorba. De fiecare dată când avem o problemă la mașină, intrăm în panică (uneori pe bună dreptate, alte ori în mod gratuit): oare ce-i de făcut, cui să mă adresez, în cine să am încredere că nu mă aburește doar așa, ca să-mi ia banii,.... ? Este limpede pentru oricine că lista frământărilor legate de defecțiuni la mașină este mult mai lungă. Ei bine, platforma lansată de autoeconom.ro vine în întâmpinarea tuturor celor care au urechi să audă și ochi să vadă (când spun asta, mă refer atât la posesorii de mașini, deci potențiali clienți, cât și la posesorii de service-uri auto). Persoanele care au probleme cu mașina au posibilitatea să ceară oferte de rezolvare a acestora într-un mod transparent, de la service-urile din zonele apropiate. Cei care prestează servicii în domeniul auto sunt de asemenea interesați să fie la curent cu nevoile potențialilor clienți, punând la dispoziția acestora diverse soluții de remediere a deranjamentelor. Totul la vedere, ceea ce este, în mod indirect, tot o reclamă, nu? Faptul că prin intermediul acestei platforme poți să faci aprecieri asupra lucrărilor efectuate sau a prețurilor, îi obligă pe cei care prestează asemenea servicii să dorească să fie competitive, prin profesionalism și raporturi calitate-preț corecte. Asta este în favoarea șoferilor, nu? Concluzia: atât pentru simple revizii, cât și pentru reparații, ai mereu nevoie de prețuri competitive.
                       În era internetului, cine știe să caute, respectiv să pună la dispoziție, informații este întotdeauna în câștig. Părerea mea. Și dacă tot vorbim despre era comunicării, nu puteam să omit facebook-ul. Da, ați ghicit: autoeconom este prezent și aici. Tot ce vă rămâne de făcut vouă, cititorilor acestor rânduri, este să rămâneți informați și, de ce nu, să duceți vorba mai departe!
 

Un comentariu:

  1. Reprezint un service auto din Bucuresti si imi place cum ai scris acest articol. Daca sunteti interesat de o colaborare, va rog sa ma contactati la adresa de email mentionata in acest comentariu. autoalmira.ro [at ] gmail .com Va multumesc anticipat si va doresc un an nou excelent !

    RăspundețiȘtergere