luni, 9 decembrie 2013

Telefonia

                    Mobilă evoluează cu viteză mărită și nu am pretenția că vă spun lucruri noi. Sunt abonat Orange de mulți ani (prea mulți poate!) și am constatat că de ceva vreme ofertele de servicii sunt mai bune în varianta prepay decât abonamentele. Desigur fac aici referire la cele modeste, cu prețuri potrivite și mai fac o precizare: nevoile noastre de comunicare ne fac să apreciem în mod diferit piața telefoniei mobile. În egală măsură mă tot gândesc cum au putut trăi părinții nostril fără mobile, dar asta este o cu totul altă discuție.
                    No bine, no! Săptămâna trecută am sunat la serviciul clienți al Orange pentru a anunța decizia mea de a renunța la abonament și intenția de a păstra numărul în continuare, ca o cartelă prepay. Mi-a fost puțin groază de posibilele insistențe de a nu renunța și de multele întrebări de genul: ce vă determină să luați o asemenea decizie? Ei bine, domnișoara (doamna) cu care am vorbit nu a fost absolut deloc curioasă de nimic, mi-a înregistrat cererea și mi-a comunicat că voi fi contactat în maxim zece zile lucrătoare pentru a-mi da acordul verbal pentru renunțarea la abonament! Eu tocmai aia doream să fac: să le comunic verbal că nu mai vreau abonament, dar ea nimic: batman, batman! :) Ușurat într-un fel de modul relativ simplu în care am rezolvat problema, mă pregăteam să închid și o salutam pe interlocutoarea mea când m-a întrebat ce părere am despre modul în care mi-a fost soluționată problema pentru care a sunat la serviciul clienți. ?? Am dat asigurări că mai bine de atât nu era omenește posibil și am închis, rămânând cu impresia că, de fapt, domnișoara (doamna) a fost interesată mai mult de acest aspect decât de modul cum ar putea rezolva solicitarea mea. Da, a fost politicoasă, dar tot ce mi-a spus a fost în conformitate cu șabloane deja existente și eu nu înțeleg care ar fi aportul personal. Sau sunt eu depășit de situație.... ce să fac, nimeni nu-i perfect!
                     Acum sunt în stand-by și aștept telefonul lor. Cum al cui? Al celor de la Orange, nu? :)
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu