luni, 6 ianuarie 2014

Dezamăgitor

                    Ar putea fi, într-un cuvânt, eticheta pe care aș pune-o sezonului trei din serialul Homeland, pe care l-am văzut în întregime în acest week-end. După două sezoane care m-au ținut efectiv cu sufletul la gură, scenariul acestui sezon lasă mult de dorit, după opinia mea! Știu că nu m-a întrebat nimeni, dar, no, eu numa' zic! :))


 
 
                     Carrie Mathison (interpretată cu mare măiestrie de Claire Danes) continuă să fie în centrul atenției, dar parcă ceva nu se mai leagă ca în primele două sezoane... Povestea asta cu Iranul este ușor trasă de păr.... americanii sunt extraordinari, iar urmașii perșilor sunt cu toții extrem de ușor de păcălit și atras în tot felul de capcane.... diferență mare între cele două categorii: bunii și răii.... . Concluzia mea: un sezon acceptabil dacă nu ai mari așteptări. În situația în care, după primele două sezoane, dorești o continuare la același nivel este posibil să ai un gust ușor amărui la sfârșit. Cred că era mai bine dacă producătorii puneau punct după sezonul doi. Nu este pentru prima data când ce-a de-a treia parte este cam trasă de păr, în stilul caracteristic americanilor de la Hollywood. Care oricum rămân cei mai tari din industria cinematografică (încerc eu să o mai dreg acum, la sfârșit!).
                      Fără pretenția că am scris o cronică de film, închei aici.
 
                      Sursă foto.
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu