luni, 13 ianuarie 2014

Serviciile

                    De mesagerie sunt o alternativă reală și o concurență de netăgăduit pentru oferta poștei în acest segment de piață. Cum ar putea zice unii, nici poșta nu mai este ce a fost odată... . Să vedem de ce am opta pentru un serviciu de curierat atunci când avem de trimis o scrisoare sau un colet: comoditatea - agentul firmei vine și ridică ceea ce ai de trimis de la locul unde te găsești (uneori asta înseamnă și o economie de timp și renunțarea la o criză de nervi la ghișeele poștei); timpul scurt de livrare (există posibilitatea de livrare în aceeași zi, în 24 de ore și la cerere, chiar în zile de sâmbătă); siguranța livrării (scrisoarea sau pachetul se predau personal destinatarului, nu se lasă în cutia poștală sau pe casa scării); posibilitatea de a ști în orice clipă unde se află ceea ce ai expediat (aproape toate firmele au acest serviciu on line); raportul calitate-preț este net favorabil; ..... dacă mă strofoc aș mai putea găsi.... .
                     Acum o să vă spun ce anume a generat postul meu de azi: acum câteva zile am văzut lipit pe ușa de la intrarea în casa scării, cu ceva hârtie adezivă, un plic al cărui destinatar nu mai este vecin cu mine de mai bine de zece ani. Expeditorul era o bancă, iar curierul a găsit de cuviință să abandoneze plicul la intrarea în bloc, deși este evident că nu s-a întâlnit cu destinatarul. Cum și ce dacă? Păi tocmai ce am scris mai sus că livrarea se face personal, adică se întâlnește cu destinatarul. Sau așa ar trebui. Exact (și) din acest motiv banca  a ales o firmă de curierat, pentru a se asigura că întotdeauna clienții primesc înștiințările, mai bune sau mai rele (cel mai des!). Total Post era ștampila de pe plicul cu pricina. Am intrat pe site-ul acestei companii și m-am dezumflat: la categoria livrare specială este prevăzută posibilitatea predării trimiterii poștale ... în cutia poștală, ceea ce în cazul prezentat de mine, înseamnă același lucru: destinatarul nu va intra în posesia scrisorii.
                      Oricum eu rămân la părerea că, în general, lucrurile nu merg în direcția bună. Progresul înseamnă seriozitate, abordarea cu profesionalism a oricărei situații. Probabil că nici nu trebuia să vă plictisesc cu asemenea povestioare, dar binele se construiește în cele mai mici amănunte. Aceste amănunte la un loc înseamnă viața noastră cea de toate zilele, de care unii suntem nemulțumiți și sperăm că niciodată nu este prea târziu pentru mai bine. No, atât pentru azi, că am luat-o deja pe arătură.... . Oare?
                      

                   
                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu