miercuri, 19 februarie 2014

Întrebarea

                    Care mi-a fost pusă uneori este următoarea: cum de scrii despre isprăvile politienilor, ție chiar îți pasă de ceea ce se întâmplă în mizeria politică din România?  Răspunsul a fost întotdeauna același: da, îmi pasă! Fie că vrem, fie că nu, toate cele care sunt făcute de cei aleși (de unii dintre noi!) să ne conducă ne influențează viețile, fie că înțelegem asta, fie că nu! Iată un argument în sprijinul celor afirmate anterior:
                    Zilele astea tot umlu pe la un spital, de aici din Cluj, cu scopul a obține informații despre ce trebuie făcut pentru a o interna pe mama mea pentru un tratament care să-i mai aline durerile pricinuite de afecțiuni ale coloanei vertebrale și de anii bătrâneții. Mama locuiește în Alexandria, județul Teleorman. După ce m-am informat în dreapta și în stânga cum aș putea lua legătura cu un medic din clinica respectivă, printr-un concurs de împrejurări, stăteam de vorbă cu un medic rezident (în ultimul an, după cum spunea acesta). Îi spun despre suferințele mamei și el îmi spune că este foarte mare aglomerație, cu greu se obține o programare pentru internare dacă nu este un caz de urgență, dar totuși el o să vorbească cu doamna professor X să vadă ce se poate face. În timp ce stăteam la ușa doamnei X, eu dau să-i spun despre mama, el nu este deloc interesat. Mă întreabă cum este viața în Teleorman. Îi spun că sunt plecat de fix 28 de ani de acolo.... . Păi aveți vicepremier, nu? Păi da, zic eu. Și cum de o aduceți în Cluj? Cum de nu mergeți la București? Am crezut că este limpede, din moment ce v-am spus mai devreme că eu locuiesc și muncesc aici, în Cluj! ...... Discuția a mai continuat o vreme pe subiecte neutre, aș putea zice eu, așa la prima vedere. Nu mi-am propus să fac pe deșteptul, dar comportamentul tipului a fost departe de a fi al unui viitor profesionoist în domeniul medical. Tot ceea ce am obținut de el a fost, după discuția cu doamna X, o programare pentru o consultație în ambulatoriu prin 7 martie.
                       No, și mai puteți spune că politica este departe de viețile noastre? La medic te aștepți să vorbești despre sănătate, nu despre Dragnea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu