luni, 3 martie 2014

Chinezii

                    Fac parte din viața noastră, a românilor, după cum puteți observa și voi în fiecare zi. Pe stradă, la supermarket, la bancă vezi tot timpul câte unul și este extrem de ușor să nu faci confuzii, deoarece ...ei sunt altfel! Fizionomia lor îi face ușor de reperat mai ales în zonele în care populația majoritară este...caucaziană (așa ca la noi).
                    Sâmbătă am văzut o știre conform căreia un grup de chinezi au atacat populația dintro gară din China cu cuțite și săbii! Atacul a fost catalogat ca fiind unul terorist de către autoritățile chineze. Să omori, prin înjunghiere, cel puțin treizeci de personae și să rănești peste o sută cu ajutorul unor cuțite/săbii mi se pare o mare grozăvie, un gest teribil de cruzime și, din păcate, încă un argument la afirmația făcută mai sus: chinezii sunt altfel!
                    Cultura și tradițiile Chinei sunt total diferite de cele europene, scările de valori și credința nu au absolut nimic în comun cu cele despre care mai știm și noi câte ceva. Nu mi-am propus să pun etichete nimănui, dar aceste fapte mi-au atras atenția și mă simt mai bine acum, că vă spun și vouă ce și cum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu