vineri, 23 mai 2014

Curentul

Electric stă la baza bunei funcţionări a oricărei activităţi în zilele noastre. Da, ştiu că nu am reuşit să uimesc pe nimeni cu judecata de valoare scrisă mai sus, dar parcă nu realizezi chestia asta dacât în lipsa lui, a curentului vreau să zic. Aproape tot ceea ce ne înconjoară funcţionează pe baza unui consum de energie. Toate utilajele casnice sau industriale, mai mici sau mai mari, au nevoie de electricitate pentru a funcţiona. În lipsa ei, te umflă râsul.

Întro dimineaţă am intrat la un magazin de pâine din imediata apropiere a blocului unde locuiesc pentru a-mi cumpăra pâine, franzelă, ceva pentru gustarea de la serviciu. Nu mică mi-a fost mirarea când am văzut că vânzătoarea stătea la lumina lumânării. Mi-a spus că nu au curent, moment în care am tras concluzia că nici nu-mi poate felia un sfert de pâine sau o franzelă. De fapt nici nu le putea cântări. Hmm, am cumpărat nişte chifle. Este evident că nu mi-a dat bon. Toate mijloacele folosite în procesul de vânzare a pâinii erau paralizate pentru că nu fusese achitată factura de curent. Magazinul funcţionează la parterul unui bloc, cel mai probabil întro fostă garsonieră. Nu mă interesează în mod special care este motivul pentru care s-a ajuns la această situaţie, dar o reacţie normală, firească şi legală ar fi fost închiderea magazinului până la soluţionarea problemei. Sunt eu cârcotaș sau este total aiurea felul în care au procedat şefii de la brutărie?
                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu