sâmbătă, 31 mai 2014

Murphy

Ăsta mă enervează la culme, uneori! :)) Numai și numai din cauza lui, pentru simplul fapt că a spus că un necaz nu vine niciodată singur, ci în serii, da, da doar din acest motiv am avut eu o altă aventură cu binecunoscuta instituție care se intitulează Poșta Română. Vă scriam aici despre eforturile mele de a evita întâlnirea cu poștașul, mă rog, în sens larg vreau să spun... parcă am avut presimțiri. Mai degrabă știu prea bine cât de neașteptate sunt serviciile prestate, ca să spun așa, întro manieră delicată.
După ce am încercat din răsputeri să primesc cartea cumpărată de la un onorabil (?) magazin de cărți printr-un serviciu de curierat (prietenii știu de ce!) fără sorți de izbândă, am primit în cutia poștală mult așteptatul bilețel:


Deși până de curând am ridicat colete de la oficiul postal nr. 12, am citit atent biletul și am făcut investigații, pentru a merge la locația precizată: oficiul postal nr.15, care se află pe strada Izlazului nr.18, tot în acest minunat cartier numit Mănăștur. Ajung la oficiu, stau la coadă, îmi vine rândul și aflu că nu am venit bine, că strada mea este arondată la oficiul postal nr. 15 ghișeul 1! Poftim? Da, da, insistă doamna, acolo pe Calea Florești! Dar nu scrie aici O.P. nr 15? insist eu. Ba da, dar la ghișeul 1! Unde scrie doamnă ghișeul 1, întreb eu nervos deja! Aici:


mi-a răspuns doamna, indicându-mi mâzgălitura din chenarul roșu și susținând sus și tare că acolo scrie cu pixul ghi 1, adică ghișeul 1! No, ce ziceți?  Putea foarte bine să completeze rubricile deja existente, într-un mod citeț, să priceapă oricine despre ce este vorba, nu să scrie hieroglife cu pretenție că și-a făcut datoria!Mama mia, eram în stare să ......  Am fost nevoit să merg tot la oficiul poștal la care mergeam de obicei, numai că de la sfârșitul anului trecut (din octombrie, cred) nu mai este numărul 12, ci numărul 15 ghișeul exterior 1! No bine, no! Eu numai acum am aflat! Bineînțeles că am stat la altă coadă și nu am uitat să pun întrebări de genul cine a completat superbul bilețel? Răspunsul a fost de mare efect: poștașii de acolo de la gară, că doară nu ea! Evident că a susținut că acele însemne ciudate și fără noimă reprezintă un mesaj clar: ghișeul 1! Cu nervii întinși la maxim, i-am trimis instituției gânduri bune prin intermediul doamnei care nu este poștaș, ci oficiant ghișeu sau cam așa ceva (îmi cer scuze dacă am greșit!), mi-am luat cartea și am plecat.
Ei bine, nu am terminat! Mai am de spus următoarele: pe site-ul oficial al Poștei Române, informațiile sunt și mai ciudate:



Acolo scrie cu foc adrese total aiurea: OP nr.15 este de fapt pe strada Izlazului nr 18, iar OP nr 15 Ghișeu (exterior) 1 este pe Calea Florești nr 62.  No, înțelegeți despre ce vorbesc eu aici? 












4 comentarii:

  1. Gigi, de ce nu schimbi curierul? Te suna sa te intalnesti cu el, la ora la care esti disponibil. Din cauza ta, Posta Ro continua sa functioneze :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact așa cum am scris și în prima frază, am făcut eforturi să evit serviciile Poștei : http://gigitepus.blogspot.ro/2014/05/cumpararea.html

      Ștergere