marți, 17 iunie 2014

Hanul

Domnitorilor din Predeal este un restaurant fain, unde am mâncat ieri.


Restaurant, pizzerie, cafenea. Așa scrie mare, afară. Mmmm... Am intrat și am fost plăcut surprins de interiorul elegant


dotat cu armurile unor cavaleri care au plecat de multă vreme dintre noi, cu mese și scaune din lemn masiv


cu tablouri, busturi și statui ale domnitorilor români importanți. Cu siguranță că aceasta este legătura cu numele ... 





Un interior plăcut ochiului, cu saloane diferite pentru fumători și nefumători, o ambianță plăcută și personal amabil, mâncare bună, gustoasă, porții rezonabile, tarife acceptabile. Am fost serviți de doamna Mihaela, cu un zâmbet permanent, atentă la detalii și foarte prezentă, ca să spun așa, fără a avea senzația că îți stă în ...spate. 
Părerea generală este bună, recomand celor care sunt în zonă și doresc să servească masa. 
Evident că nu pot fi chiar toate puse la rând. Mici scăpări sunt și aici, una dintre ele în mod intenționat (cred!): lista cu desert destul de săracă și, cel mai surprinzător, nu se poate plăti cu card bancar. Da, da! Și eu am fost surprins: deși prețurile nu sunt deloc mici, cei ce dețin această afacere, cel mai probabil, nu vor să plătească taxe unei bănci pentru a rula sume de bani în conturile sale. În imediata vecinătate sunt două bancomate de la două bănci diferite, așa că problema banilor cash poate fi rezolvată într-un mod aproape normal. 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu