joi, 2 octombrie 2014

Ghinion

Mare pentru Simona Halep, domnișoara de onoare a tenisului românesc actual. O accidentare pune capăt competiției din China, după ce în urma unui meci de aproape 2 ore și jumătate, Simona s-a calificat în sferturile de finală, obținând o victorie în trei seturi:


Regret că traseul din China s-a oprit aici, dar este un pas înainte, deoarece anul trecut Simona a fost eliminată din primul tur. Deși a câștigat 215 puncte WTA, locul doi ocupat în clasamentul mondial este pus în pericol de evoluția sportivelor Șarapova (acum pe locul 4) și Kvitova (acum pe locul 3), rămase în competiție. Oricum, domnișoara Halep este deja în elita tenisului mondial și asemenea suișuri și coborâșuri nu sunt lucruri extraordinare în lumea tenisului. Vorbește lumea în sat că va veni la București pentru a face investigații la coapsa unde este accidentată. Un gând bun îi transmit, să se facă bine și mult succes pe mai departe! :))

P.S.Astăzi am terminat turneele de pe teren chinezesc. Nu au fost meciuri ușoare, însă sunt împăcată cu mine că am făcut tot ce am putut și am luptat pentru fiecare minge și pentru fiecare meci!
Astăzi însă a trebuit să iau o decizie cu mintea, nu cu inima. De aceea, după multe discuții cu fizioterapeuții, am decis să mă retrag, pentru că am dureri la picior și nu pot risca să îmi agravez starea și mai mult.
Aștept cu mare drag prima mea participare la Turneul Campioanelor de la Singapore!
Vă mulțumesc tuturor pentru mesaje și pentru susținere și sper să îmi fiți alături și de acum înainte! ” 

Asta scrie pe o pagină de socializare Simona! 

2 comentarii:

  1. Mare păcat! Sunt convins că ar fi făcut o figură deosebită la acest turneu, dacă nu ar fi fost problemele medicale...Nu-i nimic, nu se lasă ea!

    RăspundețiȘtergere