vineri, 28 noiembrie 2014

Trompeta

Politică a acestei săptămâni este, fără nicio îndoială, gogoașa aruncată poporului flămând prin excluderea din marele partid al trandafirilor a celor trei crai care au avut curajul (sau nechibzuința politică) de a spune una-alta despre și cu personajele de la vârful acestei formațiuni politice.



Paradoxul acestei întâmplări este unul uluitor și poate fi tratat cu o ironie de zile mari: extrem de supărat pe predecesorul său din motivul banal că la ultimele alegeri nici nu a reușit să spună „Da*****, dragostea mea!”, primul perdant al țării a orchestrat excluderea din partid a unor figuri celebre în loc să plece el însuși, de rușine (sau din demnitate) pentru rezultatul alegerilor! Culmea este că este alungat un fost președinte de partid fix după ce actualul președinte a pierdut (prin vot) cea mai importantă funcție în stat. Ca să nu mai vorbim despre celebrul primar „care este” care are acum ocazia să spună multe glume în stilul caracteristic! :)))


Politica nu face parte dintre subiectele mele preferate, dar mno, și eu trăiesc în țara asta unde prea des se petrec lucruri politice care sunt de-a dreptul surprinzătoare! 


11 comentarii:

  1. am sa caut sa citesc informatii în legatura cu faptele pe care le sugereaza textul tau, ca sa inteleg exact despre ce este vorba... Eu sunt rupta de lupta politica româneasca, dar iata blogul ajuta sa fiu oarecum la curent. Multumesc :)
    O trecere cât mai placuta si lina spre weekend iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geona, ex presedinte si candidat la prezidentiale de stanga, Vanghelie - primarul care a facut celebra expresia "care este" si faptul ca citeste almanahe :) - si Sova, baiatul care a promis ca va face autostrazi cand a fost ministru - au fost exclusi dintr-un partid de stanga.
      Toti trei pentru decalartii publice la adresa partidului sau a unor persoane din partid.
      Dintre cei trei, cea mai neprotocolara iesire a avut-o primarul "care este", folosind un limbaj neortodox cand a fost filmat cu o camera ascunsa.
      Insa asta este un subiect moale. Eu l-as fi ales pe cel cu evaziunea de 15 milioane de Eur in doi ani - media este de 20.833 EUR/zi. ;)

      Ștergere
    2. Mulțumesc domnu' Cătălin pentru ajutor! :)

      Ștergere
    3. am mers pe linkul fotografiei si apoi mai departe spre alte surse si am inceput sa inteleg subiectul, iar acum, dupa explicatiile speciale (multumesc!) imi amintesc si discutiile iscate la vremea respectiva.

      Ștergere
    4. Domnu' Gigi, i-ati dat de lucru lui Carmen. Data viitoare nu mai treceti de BT. :)

      Ștergere
  2. Vanghelie, imi era jena sa-l ascult vorbind, un precupet care s-a crezut om de stat...nu a fost vina lui ci a celor care s-au folosit de el, promovand-ul...
    nu cunosteam amanuntele pe care Catalin ni le-a expus dar ele intregesc pe deplin tabloul, trist, deprimant tablou si cum ar putea fi altfel cand acesti bani sunt luati din buzunarul nostru...acum inteleg de ce buzunarele mele sunt mai mult goale decat pline :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și acesta este doar unul dintre motivele buzunarelor goale! :(

      Ștergere
  3. Poate se afunda de tot,sa nu mai auzim decat de bine si oameni potitici,nu de papagali.

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-ar placea sa vad oameni politici care au si coloana vertebrala! de glume si mistouri asa ce m-am saturat!
    dar mai apuc eu oare!?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmmm.... speranța moare ultima!
      Din păcate, moare și ea! :(

      Ștergere