vineri, 19 decembrie 2014

Încercarea

Moarte n-are, spune o vorbă din popor pe care cu siguranță o cunoaște multă lume. În parcare la Cora, împing spre mașină căruciorul plin de cumpărături de tot felul ... se apropie o mașină Mercedes, cu numere de Germania ... oprește în dreptul meu, șoferul coboară geamul (electric) și un țigan domnos, cu o pălărie uriașă pe cap și o mustață pe măsură, mi se adresează mieros:

- Bună ziua, pot să vă întreb ceva?
- ......, nu zic eu nimic!
- Văd că ați făcut multe cumpărături .... știți, de curând am încheiat o colaborare cu Cora pentru diferite produse ....se foiește puțin, găsește un formular pentru adunat puncte Delimano, mi-l arată și continuă abureala: ați primit puncte Delimano la casă? Dacă aveți 15 puncte, puteți cumpăra de la mine, cu reducere de 60% aceste produse .....și se întoarce și îmi arată niște cutii cu oale aruncate pe bancheta din spate ...
- Nu mă interesează, îi răspund eu, cu un grai plin de lapte și miere. Eram deja agasat de prezența lui, dar eram în dreptul mașinii mele și era chiar aiurea să mă îndepărtez doar ca să scap de negustor.
- No bine! Dar să nu vă supărați că v-am întrebat, insistă el ...
- ......., răspund eu, tăcând adânc.



Spre ușurarea mea, ridică geamul și se pune în mișcare, căutând un alt mușteriu. Mă uit după el și mașina lui și mă întreb, sincer: cum dracu face de încape la volan cu ditamai pălăria pe cap? :) Întrebări ar fi mai multe: cine și-ar face de lucru cu un țigan care îți vinde oale în parcarea unui magazin? Greșită întrebare, mai încerc o dată: oare pe câți reușește să-i prostească? Altă întrebare: tu ai cumpăra ceva de la un asemenea vânzător?

16 comentarii:

  1. Sa incercre sa-si vanda palaria. Va avea mai mult succes! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună remarcă, păcat că nu am fost inspirat să-l întreb pe el cât ar costa pălăria cu reducere de ț%! :)

      Ștergere
  2. Ce ți-e și cu marketingul și cu rebrandingul ăstea (sic!). :))

    RăspundețiȘtergere
  3. principiul daca nu incerci sigur nu reusesti a functionat si va functiona...amatori de chilipiruri vor fi mereu, sa nu te indoiesti de asta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu mă îndoiesc și fix din acest motiv am ales să vă scriu și vouă despre întâlnirea mea! :)

      Ștergere
  4. :))) bizara întâlnire!
    trebuie sa-ti spun însa ca în Germania exista o vorba "Nu exista sofer de Mercedes care sa nu poarte palarie, când este la volan!" Si zau ca nu am intâlnit exceptii!☺☺☺
    Ceea ce ma mira este faptul ca masina tiganului avea numar German - impozitul si asigurarea aici sunt enorme în comparatie cu cele din România... asa ca presupun ca masina era furata sau... habar nu am, insa nu cred ca individul isi putea permite întretinerea masinii din vânzare de oale în parcare la Cora!
    Acum revenind la întrebarea ta... Nu! categoric nu as cumpara nimic de la un asemenea "vânzator"! Niciun vâzator cu "contract de colaborare" oficial nu ar actiona în parcare! Ar avea dreptul sa deschida un stand, în holul supermarketului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deloc bizară, îndrăznesc eu să te contrazic! :) Imaginația omului, fie el și negustor, nu are limite! :))
      Clar că această vânzare de oale era doar una dintre escrocheriile pe care le învârte individul!

      Ștergere
  5. Parca au in sange "talentul" asta de escroci, pusi pe pacaleala fraierilor. Pe mine m-a abordat unul cu un telefon scump, dar deja citisem de cati au luat mare pacaleala cu aceste telefoane. Trebuie sa invatam sa-i puneam la punct si sa nu ne mai lasam dusi de nas cu mirajul acestor false chilipiruri. Pentru ca unii nu se invata minte niciodata, parca ar fi fraieri "profesionisti".
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este de ajuns să-i ignorăm, dacă deschizi gura să-i pui la punct, riști să ai surprize .....:))

      Ștergere
  6. N-am cumparat, nu cumpar si nu voi cumpara nimic de la asemenea vanzatori. :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. ma gandesc ca amatori de reduceri asa substantiale se mai gasesc....:))
    altfel nu ar arde gazul prin parcare, ma gandesc...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Baba si televizorul:eu si comentatul de pe telefon.Ziceam ca nu cumpar nimic de chilipir sau la promotii si ale reduceri.Mi se pare ca in spate sta o smecherie si refuz orice,indiferend de tentatie.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere