miercuri, 3 decembrie 2014

Inspirație




Poți găsi și alte imagini care vorbesc fără cuvinte, în seria Miercurea Fără Cuvinte (MFC), pe blogul lui Carmen

26 de comentarii:

  1. No way! Pe mine nu mă inspiră!
    Dar fotografiile sunt frumoase, în special a două.
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă o dovadă a faptului că suntem diferiți, ceea ce este, firește, un lucru bun! :)

      Ștergere
  2. Trandafirul pe țeava armei... Un simbol frumos !

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  3. vaaai, ce dragut...un simbol imbatabil :)
    de-ar tine cont de asta mai marii lumii....

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-mi place poza cu soldatul si trandafirul pe tanc! Frumos!
    Numai bine, Gigi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe poze!
    O zi minunată îți doresc,Gigi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase fotografii ai reusit! Mi-au placut si cele de luni.
    cât de frumos poate fi! asa de aproape, eu i-am vazut doar în decembrie '89 si atunci nu zâmbea nimeni...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, sunt onorat! :)
      Sper ca vremuri ca și cele din 1989 să nu se mai repete!

      Ștergere
  7. Sara bună !
    Pentru miercurea tăcută de astăzi am pregătit aspecte de la parada de 1 Decembrie din Alba Iulia. Te invit să le vezi.
    Să ai o noapte liniştită şi faină !

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun titlul, iar detaliul- excelent !
    O seara linistita !

    RăspundețiȘtergere
  9. Astazi am fost cu totii la cate-o defilare :) Faine poze, emotionanta atitudine! Make peace, not war!

    RăspundețiȘtergere
  10. Faine imiagini! Si vremea frumoasa....!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. De-ar fi toate tunurile din lume aşa împodobite şi... paşnice! :-)

    RăspundețiȘtergere