miercuri, 31 decembrie 2014

Patinoar







Imagini care vorbesc fără cuvinte mai puteți găsi la Carmen

30 de comentarii:

  1. Wow! Imens! Vreau şi eu!
    La mulţi ani bucuroşi, Gigi! Cu sănătate şi tot ce vă doriţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ești binevenită la Cluj, la patinoar și nu numai! :)
      Un an nou cu bucurii! :))

      Ștergere
  2. Dada! Am uitat ca avem si pe aici cateva patinoare! Habar n-am daca-s deschise! :)
    La multi ani!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Atmosfera patinoarelor este peste tot aceeasi, veselie, exuberanta, bucurie. Chiar daca nu mai avem vârsta copiilor, noi toti ne întoarcem cu drag pe patinoar.
    Acum, pentru ca ultimele ore ale anului 2014 sunt gata să treacă prin clepsidra timpului si anul 2015 este aproape să-şi deschidă primele file albe, necunoscute, trimit urari de sănătate, bucurii şi mult noroc! LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de gândurile bune la cumpăna dintre ani! Îți trimit și eu un gând bun și o urare: la mulți ani! :)

      Ștergere
  4. iarna iarana, distractia distractie :))
    un 2015 cu multe, bune, frumoase si norocoase iti doresc, la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi place cand oamenii se bucura de partea frumoasa a iernii!
    La multi ani, Gigi! Sanatate si impliniri pentru 2015!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu speranţa că anul nou va fi mai bun decât bătrânul 2014, îţi trimit o mie de urări de bine şi îţi urez un An Nou Fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți răspund cu o mie și una urări de bine! La mulți ani! :)

      Ștergere
  7. offf...ai ceva timp de cand tot imi faci in ciuda cu iarna ta!:)
    La multi ani Gigi si un an nou minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, iarna nu este doar a mea! Doar că la noi este și zăpadă!
      Un gând bun și la mulți ani! :)

      Ștergere
  8. Zi sau noapte, distractie este din plin pe patinoar !
    La multi ani , Gigi !

    RăspundețiȘtergere
  9. O tonă de gânduri bune,
    Masa plină cu bucate
    Și mulți prieteni aproape.
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În gând bun la sfârșit de an!
      Să fii sănătos
      Și la pungă gros!
      La mulți ani! :)

      Ștergere
  10. Un AN Nou fericit și plin de bucurii îți doresc,Gigi!
    La mulți ani,2015!

    RăspundețiȘtergere
  11. O singura data m-am dat si eu cu patinele. Ma feresc de accidente, nici frigul nu-mi place asa ca eu stau mai mult in casa.
    La multi ani cu sanatate in noul an!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sara bună ! Acum, la cumpăna dintre ani, îţi doresc să ai parte de un An Nou liniştit şi un revelion petrecut în pace împreună cu întreaga familie. LA MULŢI ANI LINIŞTIŢI !

    RăspundețiȘtergere
  13. Gânduri bune pentru anul care vine!
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  14. Din inima Targovistei iti urez sa ai un 2015 plin de veselie si multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de gândul bun!
      Din Cluj îți doresc un an nou fericit! :)

      Ștergere