miercuri, 10 decembrie 2014

Sărbătoare








Puteți găsi și alte fotografii care ...vorbesc fără cuvinte, în cadrul Miercurea Fără Cuvinte (MFC) pe blogul lui Carmen

39 de comentarii:

  1. Bună dimineaţa !
    Printre flori de toamnă târzie am adus un singuratic.
    Să ai parte de o zi bună, liniştită şi faină !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos este luminat orasull !
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vin sarbatorile cu lumina! O zi inunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. ador "luminile orasului" si la voi si la noi chiar daca la noi anul asta nu sunt prea reusite :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase imagini cu orașul împodobit de sărbătoare. Le aștept și pe acelea de miercurea viitoare :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Gigi!
    Superbe fotografii,orașul arată altfel!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. mi-am deschis în doua ferestre postarea de miercuri si cea de vineri :)) foarte fain arata seriile de fotografii, atât cele facute instalatiilor luminoase cât si beculetelor reflectate! :)
      weekend fain!

      Ștergere
    2. Exact așa m-am gândit și eu când am ...plănuit aceste fotografii! :)

      Ștergere
  8. Ne umplem sufletul si ochii cu frumusetea si sensibilitatea pe care le tansmit luminile acestea de sarbatori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luminițele de Crăciun au un farmec aparte, inconfundabil! :)

      Ștergere
  9. Frumoase lumini împodobesc oraşul pentru Sărbători! Frumoase fotografii.
    O zi cât mai bună! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Luminile sarbatorilor de Craciun ne impresioneaza si ne ating sufletul; poate de aceea si oamenii sunt mai buni si mai darnici in aceasta perioada. O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunătatea manifestată în special de sărbători este un mare cusur al unora dintre oameni! Un alt subiect de blog, zic eu! :)

      Ștergere
  11. Stralucire in noapte! Foarte fain arata! :)
    Stralucitoare realizari sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, sunt foarte faine!
      Mulțumesc de gândul bun! La fel și ție! :)

      Ștergere