sâmbătă, 6 decembrie 2014

Simpatia

Deosebită pe care o am față de o categorie distinctă de participați la traficul rutier a fost încă o dată motivată ieri. Întro intersecție în care eu eram pe drum cu prioritate și domnul taximetrist avea indicatorul Stop, aproape că ne-am ciocnit mașinile. Îl întreb:
- Tu nu cunoști semnificația indicatoarelor rutiere?
- Dar tu nu ai frână? îmi răspunde amabil, cu un zâmbet tâmp, cretinoid, larg cât toată fața lui de conducător auto profesionist ....



Fac eforturi să nu pun etichete, dar taximetriștii sunt, în opinia mea, în marea lor majoritate, pericolul public numărul 1 pe străzile orașelor de peste tot din România. Parcă este o condiție necesară la angajare: să fii neam prost, tupeist și ..... Mai bine mă opresc aici! :(

Tu ce părere ai despre taximetriști?










8 comentarii:

  1. Părerea mea este că ţi-a vorbit amabil. În Bucureşti nu se prea întâmplă :)
    O zi fără taximetrişti în tarfic! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offfff! Zici că a fost amabil? Și eu care m-am gândit de bine la adresa lui! :))

      Ștergere
  2. cine stie de cate ori se va mai întampla asa ceva... bine ca incidentul s-a încheiat fara daune materiale... Obrazul multora din concetatenii nostri este gros, eu zic ca nu este doar o caracteristica a soferilor de taxi ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, nu numai ei......
      Dar, totuși, taximetriștii exceleqază la acest capitol! :(

      Ștergere
  3. oameni nepoliticosi in trafic sunt peste tot....
    si nu doar taximetristi! ma bucur ca totul s-a sfarsit bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. bine ca doar te-ai enervat si nu te-ai ales cu cine stie ce stricaciuni...
    da, taximetristii sunt intr-un anume fel, nu toti, dar...
    eu nu sofez, folosesc destul de des taxiul asa ca am vazut soferi de toate soiurile...unii simt ca ar putea fi pe sosea ca la Formula Unu asa ca, actioneaza in consecinta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu s-a întâmplat nicio coliziune, dar tupeul distinsului conducător auto este remarcabil! :))

      Ștergere