marți, 16 decembrie 2014

Zâmbet

Amar în postul Crăciunului! :)) Și, pentru că zilele trecute am scris lucruri prea serioase, dar întru totul adevărate, pentru ceasurile rele din ziua de marți vă propun trei minute de muzică, de parodie la adresa poftelor culinare ale poporului din care fac parte! Doar ce am văzut și eu clipul pe blogul lui Cristi, care are grijă să îi țină, pe toți cei interesați, la curent cu tot ce e nou în muzică (și nu numai) și m-am gândit că un zâmbet nu a omorât pe nimeni, chiar sunt cercetători care susțin că face bine la sănătate, așa că fă-ți curaj și dă un click mai jos:










12 comentarii:

  1. Triburile preistorice din Africa habar nu au de ziua in care sunt. Cam tot asa si cu ceasurile rele: sunt o iluzie cuantificata. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La modul serios vorbind, eu nu sunt superstițios, nici măcar așa, în glumă! Dar vorba asta cu ceasurile rele de marți este destul de cunoscută și a fost un bun mijloc de a propune zâmbetul ...muzical! :)

      Ștergere
  2. o sa-l vad acasa, sunt tare curioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum să nu fie trei ceasuri rele? Ce-i grav, e că nici nu sunt legate, ci imprevizibile, adică una poate să fie la 8 dimineață, a doua pe la 11 și a treia tooocmai la 20:23, că nu-s nici la oră fixă. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. astazi de dimineata am ascultat si eu melodia pe blogul lui Cristi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru mentionare! In aproape 4 ani de blogging numai vreo 4 persoane au scris ca au vazut ceva pe blogul meu.
    In rest, au luat ideile si au tacut. Si au fost multi. :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se pare un gest obligatoriu și de minimă politețe să menționezi sursele, dacă acestea există! Ce au făcut ceilalți este treaba lor, eu așa consider normal să fie! Voi mediatiza oricând, cu plăcere, ceea ce mi se pare amuzant, interesant, .....

      Ștergere
  6. :))
    o sa renunt la porcusor si o sa prepar un pestisor! na!:))

    RăspundețiȘtergere