marți, 2 decembrie 2014

Ziua

Națională a României este un bun prilej pentru a sărbători în familie, cu prietenii sau, de ce nu, în stradă, alături de cei care simt la fel! Să rezonezi cu ziua națională a țării tale este o ...calitate care ar trebui cultivată în rândul mai tuturor românilor, cu accent deosebit pe cei care, din păcate, stau destul de rău la capitolul istoria țării în care s-au născut! Am fost deosebit de bucuros să văd o participare numeroasă la parada militară desfășurată în zona centrală a Clujului, simpatia celor prezenți față de militarii care defilau, pe jos sau cu tehnica militară, fiind manifestată prin aplauze.

În altă ordine de idei, tradiția ne spune că la orice sărbătoare se cuvine să bem și un păhărel, în cinstea evenimentului, desigur! :)) Mi-am permis o mică ....aroganță (cum ar spune un personaj celebru!), și am deschis (și băut, desigur!) acasă, cu soția și fiica mea, o sticlă de vin veche de 28 de ani! Buuuun, foarte buuun! :) Fetească Albă, de Bucium, sticla 2378, îmbuteliată în 1986! Exact în anul în care am terminat eu liceul! :)


Sper să nu se simtă nimeni ofensat că și azi îmi permit să scriu, plin de nădejde pentru viitor, la mulți ani, România, la mulți ani, românilor! :)

13 comentarii:

  1. 86 - finala CCE...
    In prezent nu s-au bucurat toti - s-au trezit niste destepti la Tg. Secuiesc sa arboreze steaguri de doliu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, a fost anul în care Steaua a câștigat Cupa, așa-i? :)

      Ștergere
  2. frumos ati sarbatorit, bun vinul, nici nu ma indoiesc :)
    da, trebuie sa invatam ca nu e de rusine sa te bucuri de ziua tarii tale, ca nu e de rusine sa arborezi steagul nostru..am stat o perioada in Canada, acolo multi canadieni il tin arborat tot timpul anului si multi romani de acolo fac la fel cu steagul Romaniei...
    la Tg. Secuiesc...trist doliu pentru sufletele lor care nu vad decat negru, poate ca rosu-galben-albastru ii orbeste....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întotdeauna au fost unii Gică Contra! Oare ce este de făcut cu ei? :(

      Ștergere
  3. minunat prilej de a deschide o sticla de vin din timpul liceului! '86 este un an superb de absolvire!
    Cum poate fi mai frumos sarbatorita ziua nationala, decat participând la parada si o dupa-amiaza petrecuta împreuna cu familia?! Frumoasa atmosfera descrisa!

    RăspundețiȘtergere
  4. „Am considerat ca poruncă internă românească, că unul din cele mai bune mijloace de a păstra unitatea noastră naţională este pacea. Vreau pacea, dar nu sunt pacifist. Vreau tratate de asistenţă care să ne asigure hotarele, dar ştiu că nimic nu ni le poate chezăşui mai bine ca forţa noastră militară.” (Nicolae Titulescu)

    RăspundețiȘtergere
  5. Siguuur ca daaa! Feteasca, number one! Se stieee! :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. ehe...
    inteleg perfect!
    si eu am pregatit chestii dragute pentru ziua nationala....:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Inseamna ca sarbatoarea a meritat sa fie cinstita la mare pret. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere